donderdag 26 februari 2015

Week 9 52WTC

Vandaag begint de challenge: gebruik zoveel mogelijk bomen bij 52 Weeks to Christmas. Mijn kaartje was een geval van het wordt niet zoals je het in je hoofd had. En de eerste keer maar nooit meer.
De kerstboompjes heb ik versierd met steentjes en lint dat ik dunner heb geknipt. Die bleef niet plakken op de achterkant. Ook wilde ik 3 bomen, maar dat paste niet en het papier wat ik uitgezocht had vond ik ook niet mooi. Een woord: Verschrikkelijk. Ben er heel lang mee bezig geweest, maar hij is toch nog leuk eruit gekomen haha.
Wil je ook meedoen met de challenge (en hopelijk geen ruzie krijgen met de bomen), ga dan naar het 52 Weeks to Christmas Challengeblog.
Liefs,
Janine

6 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje, Janine!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha, gebeurt iedereen wel eens denk ik.
    Maar je kaartje is prachtig hoor.


    Ik kwam via via hier!!
    Ben gelijk je volder geworden.
    Heb ook al even rondgekeken en heb heel veel moois gezien!

    Lieve groet Giny
    http://gibaswenskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch een leuke kaart geworden .
    Groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Uiteindelijk heb je er een hele leuke kaart van weten te maken...ik moest wel lachen om je verhaal....maar dat hebben we allemaal weleens denk ik!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is niet te zien aan je kaart dat je hebt geworsteld. Hij is mooi!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is niet te zien aan je kaart dat je hebt geworsteld. Hij is mooi!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen