vrijdag 20 februari 2015

Bedank kaartje

Hoi,
Ik krijg er elke keer weer nieuwe volgers bij, echt super leuk! Welkom allemaal.
Dit keer een kaartje voor een collega die naar de buurgroep moet. In de stichting waar ik werk zijn ze namelijk flink aan het reorganiseren wat soms tot gevolg heeft dat je onvrijwillig op een andere groep moet gaan werken. Dit is mij een jaar geleden gebeurt en nu dus een collega van mij. We gaan morgen high tea-en als soort van afscheid. (soort van omdat we de tussendeur maar open hoeven doen en dan zien we elkaar haha)
Omdat het dus niet vrijwillig is vond ik de tekst er wel goed bij passen.
Deze kaart doet mee met de challenge van Cards en Scrap.
Liefs, Janine

4 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart Janine !
    Schattig plaatje zeg !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuke kaart, Janine!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart voor de Cards & Scrap Challenge! Dankjewel voor het meedoen!!
    Groetjes, Yvonne

    Yvonne is Stampin' & Scrapping
    www.bruggetje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor met dat schattige poesje!
    Gezellig dat je meedoet met C&S!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen