donderdag 18 december 2014

Het leek zo makkelijk!

Hallo Allemaal!

Ik zie dat ik er weer wat volgers bij heb. Heel gezellig dat jullie mij willen volgen. 
De kerstkaarten zijn de deur uit. Dit jaar had ik iedereen een zelf gemaakte kaart kunnen geven. Ik was dan ook op tijd begonnen. Wil jij volgend jaar ook geen kerststress doe dan vanaf 1 januari mee met de nieuwe challenge blog 52 weeks to christmas ! Elke week zie je twee kerstkaarten en aan het einde van de maand een leuke challenge!

Nu heb ik de hele dag aan en envelopje voor mn broertje gezeten. Dus Mam... niet doorvertellen!
Het patroon komt uit de creatief met kaarten en het leek zo makkelijk te maken, maar dat was dus niet echt zo. Het is heel simpel geworden:

Het binnenste is een beetje lastig te laten zien, maar je kunt er dus geld of iets kleins in stoppen.
Liefs, 
Janine

3 opmerkingen:

  1. Ha, ha, ik weet er alles van, heb het ook gemaakt en dat ging ook helemaal niet feiloos. Maar het is leuk geworden hoor.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi en ik zal het niet door vertellen.
    Groetjes Mam

    BeantwoordenVerwijderen