zondag 16 november 2014

Brrr... Koud!

Hallo,

Ik heb een kaart gemaakt om mee te doen aan de Liftchallenge. Dit is het orginele te liften kaartje:

Ik heb er een kerstkaart van gemaakt om mijn voorraadje een beetje aan te vullen. Ik weet vlinders horen niet echt bij de kerst (al vind je ze steeds vaker in kerstbomen als decoratie), maar ik heb ze een glittertje gegeven om ze toch wat feestelijk te maken. Je ziet het alleen slecht op de foto:

De foto's zijn niet heel geweldig, maar dat komt omdat ik geen goed licht had.
Liefs, Janine

3 opmerkingen:

  1. Hij is leuk hoor met die vlinders.
    Fijne avond en groetjes
    marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan, een heel eigen invulling en een totaal andere sfeer, leuk! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Juist leuk om niet perse een kerst item te gebruiken, en je ziet het past prima. Kan dus makkelijk!
    Leuke lift, en fijn dat je met ons meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen