vrijdag 1 november 2013

Nieuwe spulletjes!

Hallo Allemaal,

Daar ben ik weer. Het was een beetje druk de afgelopen tijd. Ik heb mijn verjaardag dinsdag gevierd en heb hele leuke kado's gekregen. Een daarvan is deze grote ballon met het kado erin:
Voor de rest heb ik best veel geld gekregen, wat goed uit kwam want we gingen woensdag naar de Kreadoe! Altijd leuk.
Van alle nieuwe spulletjes heb ik deze kaart gemaakt. Toen ik begon wist ik hoe hij eruit moest zien, maar ik was het gauw kwijt, wat best frustrerend is maar dit is het geworden:
Op de foto zijn de kleuren wat fletser.
Met deze kaart doe ik mee met de Challenge van Marianne Design: Bingo:
- Collectebles
- Stempels
- Lint
- Bloem
- Kerst

En hij doet mee aan de challenge van AnMaCreatief: Kerst.

Liefs,
Janine


8 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Janine en nog gefeliciteerd met je verjaardag.
    Gezellig dat je meedoet aan onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gaaf hoor en ook nog gefeliciteerd met je verjaardag
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    md challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Janine
    Leuke kaart en gaaf dat je allemaal nieuwe spulletjes hebt gebruikt.
    Liefs Mam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om gelijk met je verjaardagsgeld naar de Kreadoe te kunnen! Mooi kaartje geworden! Leuk dat je meedoet met de MDbingochallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Super he, om zo vlak voor de Kreadoe jarig te zijn!
    Je hebt een leuke kaart gemaakt.
    Dank-je-wel voor het meedoen aan de KERSTchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog gefeliciteerd, leuk om zo je verjaardagsgeld uit te kunnen geven.
    Kaart is mooi geworden.
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende crea heb je gemaakt en wat leuk dat je meedoet met onze chellenge Janine.
    Nog van Harte met je verjaardag!

    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een schatje! Super om met je verjaardagsgeld jezelf te verrassen met allerlei knutselspullen ;)

    Fijn dat je meedoet met de kerstchallenge bij AnMaCreatief!

    Fijn weekend,

    Lins ;)

    BeantwoordenVerwijderen