vrijdag 24 augustus 2012

Zomers kaartjes


Vandaag ben ik met mam naar een hobbyzaakje in Echt geweest en ik kon de stempels van Marianne Design niet laten liggen. Toen ik thuis was wilde ik ze natuurlijk meteen gebruiken.
Ik had van de week ook drie nieuwe magnolia stempels, dus die heb ik meteen ook gebruikt.
Dit is hem geworden:

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Midweek Magnolias: Bruin, wit en roze

Ikzelf vind hem leuk geworden, al past ie nu niet meer in een gewone envelop haha. 
Fijn weekend!
Janine

5 opmerkingen:

  1. Hoi Janine
    Super leuk geworden, geweldig die nieuwe tags
    Groetjes Mam

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Hoi Janine , wat een leuk kaartje !!!
    Veel plezier met je nieuwe stempeltjes en
    succes met de challenge .

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk kaartje hoor

    Bedankt voor je deelname bij IAMC

    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a lovely design and a such a pretty Tilda! Thanks for joining us over at Midweek Magnolia Love Chanelle xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a cute card, love the fun shape:)

    Hugs Jessica

    BeantwoordenVerwijderen