zondag 12 augustus 2012

Spectrum noir markers

Jaahh! Ik heb ze! Ik had een zak geld gevonden aan het einde van de regenboog en een koopje op marktplaats en heb de basissets en 8 uitbreidingssetjes van de spectrum noir markers kunnen kopen.
Nu had ik wel even een probleem, want die dingen nemen wel veel plaats in, maar ik heb ze netjes in bakjes opgeruimd. Waar Ikea al niet goed voor is haha.

Toen heb ik nog snel de memento inkt bestelt (en nog een magnolia stempel om het af te leren) en die van mam even geleend en ben ik aan de slag gegaan. Ik ben tot vannacht half 2 bezig geweest haha.
En dit is eruit gekomen:

Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van: Midweek Magnolia's: 
Use two dies
 

Liefs,
Janine

2 opmerkingen:

  1. Hoi Meid
    De indiaanekaart is super mooi geworden, prima ingekleurd met je nieuwe stiften.
    Liefs Mam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a cutie, love this sweet Tilda, pretty papers and die cuts. Thank you for joining us at Midweek Magnolias. Good luck in the draw.
    Hugs
    Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen