zondag 5 augustus 2012

It's A... Baby!

Een collega vroeg of ik ook kaartjes op aanvraag maak, en daar heb ik natuurlijk ja op gezegd. Haar petekind is in september uitgerekend, maar weet niet of het een jongetje:
  Of natuurlijk een meisje wordt.

Dit weekend had mijn vriend zijn neef te logeren en werd het een echt mannenweekend. Met laptops uitgestald op de eettafel, chips en cola in de buurt hebben ze zich wel vermaakt. Ik hoorde alleen maar aah, ooh, pak hem, hij is dood, ooh nee!!

Maarja, een mooie gelegenheid om kaartjes te gaan maken, wordt ik ook niet gestoord. Eerst kreeg ik ruzie met de baby's. Ik wilde ze inkleuren met mijn aquamarkers, maar dat gaf niet het resultaat dat ik wilde. Dus ben ik even naar m'n moeder gegaan, want die heeft spectrum noir markers. Echt als ik een zak met geld vind koop ik ze meteen. 
Toen ik weer thuis was heb ik de rest van de kaartjes gemaakt.
Dit zijn ze geworden:





















Hopelijk vind mijn collega ze ook mooi.

Liefs,
Janine

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen